Twitter van Reclamebureau de CodeFacebook van Reclamebureau de CodeLinkedin van Reclamebureau de CodeInstagram van Reclamebureau de CodeYoutube van Reclamebureau de Code
Reclamebureau de Code
Interne communicatie

Alleen betalen voor service als je het nodig hebt. Dat is ‘Allsecur Pechhulp on demand’. Een eigentijds product dat de pechhulpmarkt wakker schudt. De vraag aan De Code: Maak deze revolutie bekend bij online influencers.

Buzz-
campagne
Allsecur pechhulp on demand direct mailing - Allsecur

De Code bedacht een buzz-campagne richting bloggers, pers, redacties, etc. De centrale boodschap was dat je gemiddeld één keer per vijf jaar pech hebt, maar wel vijf jaar abonnementsgeld betaalt aan de bekende pechhulpverleners. Om dit duidelijk te maken stuurden we de online influencers een direct mail met daarin een startkabel met een symbolische waarde van €500,-. In de begeleidende brief en infographic viel de hoofdboodschap op zijn plek.

#Infographic #Persbericht #DM #Impact
Direct mailing pechhulp on demand - Allsecur
Het ‘on the move’ concept is de start geweest van een reeks communicatie uitingen die een cruciale rol hebben gespeeld in de transitie van al onze medewerkers naar onze nieuwe werkplek. Dit is altijd een moeilijk traject en daarom spelen communicatie en design hierbij een cruciale rol. Reclamebureau De Code heeft ons perfect geholpen in het visueel neerzetten en uitwerken van de communicatie kapstok en middelen, allemaal passend bij de cultuur van Allsecur.
Ron Adams - Allsecur
Brand Communication Manager, Allsecur

You think, you love? Let’s meet.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form