Twitter van Reclamebureau de CodeFacebook van Reclamebureau de CodeLinkedin van Reclamebureau de CodeInstagram van Reclamebureau de CodeYoutube van Reclamebureau de Code
Reclamebureau de Code
Interne communicatie

Creëer een beeldmerk en bijbehorende interne campagne om medewerkers op een positieve manier te informeren over de verhuizing van Allsecur van Den Bosch naar Rotterdam.

Interne communicatie
Logo on the move - Allsecur

De Erasmusbrug, één van de markante iconen van Rotterdam, vormt de basis voor het beeldmerk. De dynamiek zit in de metamorfose van het symbool van Allsecur naar de Erasmusbrug, Door het platte design en het gelijke abstractieniveau gaat het zeer goed samen met het Allsecur logo.

Tim en Tom Coronel zijn de gezichten van Allsecur. Ze zijn dan ook de juiste personen om de medewerkers in diverse uitingen welkom te heten in Rotterdam.

#Campagne #Verhuisbericht #Intranet #Signing #Werkplekwijzer
Logo on the move - Allsecur
"Het ‘on the move’ concept is de start geweest van een reeks communicatie uitingen die een cruciale rol hebben gespeeld in de transitie van al onze medewerkers naar onze nieuwe werkplek. Dit is altijd een moeilijk traject en daarom spelen communicatie en design hierbij een cruciale rol. Reclamebureau De Code heeft ons perfect geholpen in het visueel neerzetten en uitwerken van de communicatie kapstok en middelen, allemaal passend bij de cultuur van Allsecur."
Ron Adams - Allsecur
Brand Communication Manager, Allsecur

You think, you love? Let’s meet.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form