Twitter van Reclamebureau de CodeFacebook van Reclamebureau de CodeLinkedin van Reclamebureau de CodeInstagram van Reclamebureau de CodeYoutube van Reclamebureau de Code
Reclamebureau de Code
Avoord vrijwilligers

Door de terugval van geldstromen en de gewenste participatiesamenleving vormt de vrijwilliger een steeds belangrijkere rol binnen de zorg. De vraag was om een campagne te ontwikkelen om het aantal vrijwilligers te verhogen van 700 naar 1000.

Avoord vrijwilligers
Advertentie Avoord

Om vrijwilligers structureel aan je te binden zul je ze moeten boeien. Je zult ze moeten laten inzien dat het helpen van ouderen zeer veel voldoening geeft en bovendien leuk is.

De verschillende typen ouderen maakt vrijwilligerswerk leuk en uitdagend. Ieder persoon is anders en heeft zijn eigen levensverhaal. Met de actieve boodschap ‘Waar ga jij voor?’, zetten we de doelgroep aan het denken en koppelen hier de verschillende type mensen aan.

Ga jij voor … een vrolijke noot? … een jong bloempje? … een spring in ‘t veld? ... een spekvette tijd?

#Campagne #Posters #Outdoor #Viltjes/table talkers #Facebook #Advertentie
"Gooi het eens over een andere boeg en help ons nieuwe vrijwilligers voor thuiszorgcliënten aan te trekken. Dat was onze vraag aan De Code. Met concrete praktijksituaties creëerden we samen de juiste toon in tekst en beeld. Reclamebureau De Code heeft Avoord op een vlotte, creatieve manier geholpen die snaar te raken. Het resultaat? Een toename van het gewenste aantal vrijwilligers!"
Beleidsmedewerker Communicatie, Avoord

You think, you love? Let’s meet.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form