Twitter van Reclamebureau de CodeFacebook van Reclamebureau de CodeLinkedin van Reclamebureau de CodeInstagram van Reclamebureau de CodeYoutube van Reclamebureau de Code
Reclamebureau de Code
Medewerkersmagazine BSH

De opdracht voor De Code i.s.m. SprinkelsHQ was de restyling en realisatie van het medewerkersmagazine InfoMix van salesorganisatie BSH.

Medewerkers-magazine BSH
Infomix - BSH

Als sales organisatie is BSH verantwoordelijk voor de sales-, marketing- en serviceactiviteiten van de huishoudelijke apparaten van Bosch, Siemens, Gaggenau, Neff en Constructa in Nederland.

De basis voor de restyling werd gevormd door elementen van het inspiratiehuis en het logo. Hierdoor heeft het magazine veel meer de BSH-signatuur gekregen. Daarnaast hebben we de bladformule onder handen genomen, bedachten we nieuwe rubrieken en herschreven we de artikelen.

#Medewerkersmagazine #Bladformule #Pitchwinner #Creatiefconcept #Partnership #Fotografie
"Gooi het eens over een andere boeg en help ons nieuwe vrijwilligers voor thuiszorgcliënten aan te trekken. Dat was onze vraag aan De Code. Met concrete praktijksituaties creëerden we samen de juiste toon in tekst en beeld. Reclamebureau De Code heeft Avoord op een vlotte, creatieve manier geholpen die snaar te raken. Het resultaat? Een toename van het gewenste aantal vrijwilligers!"
Avoord

You think, you love? Let’s meet.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form