Twitter van Reclamebureau de CodeFacebook van Reclamebureau de CodeLinkedin van Reclamebureau de CodeInstagram van Reclamebureau de CodeYoutube van Reclamebureau de Code
Reclamebureau de Code
Campagneconcept

Ontwikkel binnen de bestaande ‘meet-work-stay’ formule een onderscheidend label voor de ambitieuze zakenvrouw. 

Campagne-concept
deurhanger - Postillion

Vrouwen willen geen voorkeursbehandeling, maar willen op waarde geschat worden. Als ze op hun vrouw-zijn aangesproken willen worden moet er een duidelijke gedachte achter zitten. Houd je hier rekening mee, dan zal dit gewaardeerd worden en zal Postillion zich onderscheiden t.o.v. andere hotels.

Het logo is een abstract vormgegeven pump in de stijl en kleuren van het reeds bestaande sublabel ‘Brainfood’. Op deze manier creëren we consistent beeld dat staat voor kwaliteit en herkenbaarheid. Met de naam ‘Female Touch’ geven we aan dat Postillion begrijpt wat de wensen en behoeften van de moderne zakenvrouw zijn.

#Content website #LinkedIn campagne #Gadgets #Verwenpakket
Verwenpakket - Postillion
"De Code heeft creatief en echt ‘Out of the box’ meegedacht in de vormgeving van ons nieuwe label Female Touch. Ze kwamen met meerdere stijlen waaruit ik kon kiezen en hebben mij ondersteunt vanuit hun expertise en betrokkenheid. Zo blijf je altijd onderdeel van, en grip houden op het proces, maar wordt je vooral ook goed geadviseerd. We hebben samen Female Touch vormgegeven tot een zeer mooi resultaat waar ik trots op ben."
Resident Manager, Postillion

You think, you love? Let’s meet.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form