Twitter van Reclamebureau de CodeFacebook van Reclamebureau de CodeLinkedin van Reclamebureau de CodeInstagram van Reclamebureau de CodeYoutube van Reclamebureau de Code
Reclamebureau de Code
Dag van de duurzaamheid

Ontwikkel een logo en pay-off voor de Brabantse ‘Dag van de duurzaamheid’ en stel een social promopack samen dat gebruikt kan worden voor en door initiatieven in Brabant.

Dag van de duurzaamheid
Dag van de duurzaamheid - outdoorcampagne

De Code is communicatiepartner en sparringpartner voor de ‘Dag van de Duurzaamheid’ en adviseert in die hoedanigheid over huisstijl en communicatie.  Er is gekozen voor een toegankelijke identiteit voor een brede doelgroep. Onderscheidend met een duidelijk accent op ‘leuk en fun’. Duurzaamheid is immers meer dan alleen zonnepanelen en windmolens. Duurzaamheid is leuk.

De pay-off ‘Geef het door’ is even energiek als generiek. Het impliceert een beweging van een grote en brede groep mensen.

Het logo bestaat uit een dynamisch beeldmerk (vogeltje) en een woordmerk (DVDD).
Het karakter van het logo is roepend afgebeeld, waardoor de boodschap actief de wereld wordt ingestuurd.

#Duurzaamheid #MVOproject #MarcomStrategie #Creatiefconcept #Geefhetdoor
Dag van de duurzaamheid - vogeltjes
"Dag van de duurzaamheid 2016 kon niet beter van start gaat, een nieuw logo, nieuwe huisstijl en een nieuwe communicatie strategie. Volgend jaar graag weer jullie expertise en inzet om het weer een succes te maken. Reclamebureau De Code bedankt!"
Event manager, Dag van de Duurzaamheid

You think, you love? Let’s meet.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form