Maak van je jubileum een positioneringsmoment! Wij maken er geen geheim van: speciale momenten moeten gevierd worden. Zowel klein, als heel groot. En een jubileum is meer dan alleen een getal – het vertegenwoordigt de groei, inzet en prestaties van jou en je team. Hoe zorg je er nou voor dat een jubileum niet zomaar voorbij gaat? In de afgelopen jaren hebben we heel wat mooie jubilea van onze relaties met ze mogen vieren. Hierbij 5 tips om van het jubileum een positioneringsmoment te maken:
Terwijl je terugkijkt op de reis, is een jubileum ook een moment om vooruit te blikken. Organiseer een inspirerende lezing, seminar of workshop met een spreker die interessant is voor je doelgroep maar ook je positionering onderstreept. Dit is een mooie kans om jouw visie op de toekomst te delen met klanten en relaties. Zo bouw je verder aan je merk.
Je hebt je verhaal, en nu? Je wil het gaan laten zien. Een jubileumlogo is een populair onderdeel, en dat snappen we. Zorg daarom dat een logo dat niet alleen inspirerend is om naar te kijken, maar ook het verhaal vertelt. Zo maakten we voor Tallpack een stijl inclusief pay-off dat is gebruikt in alle middelen rondom het jubileum. We zorgen ervoor dat het logo/de stijl niet alleen visueel aantrekkelijk is, maar ook een symbool wordt van de merkwaarden en ambities van jouw bedrijf.
De pay-off is een knipoog naar palletstabiliteit, maar óók naar de betrouwbaarheid van Tallpack.
Een jubileum is niet alleen een viering voor je bedrijf, maar ook een kans om iets terug te doen voor de gemeenschap die je heeft gesteund. Start een liefdadigheidsactie die past bij jouw waarden en bedrijfscultuur. Zo toon je niet alleen je maatschappelijke betrokkenheid, maar versterk je ook de relatie tussen jouw bedrijf en de gemeenschap. Nog leuker als je werknemers hier een actieve rol in kunnen spelen!
Hoewel het natuurlijk heel leuk is om externe erkenning te krijgen, is een jubileum een perfect moment om intern iets bijzonders te doen. Betrek je team bij de voorbereidingen en gebruik dit momentum om trots te genereren. Organiseer interne evenementen, zoals een ontbijt, borrel of teambuildingsactiviteit. Gebr. van der Plas vierde hun jubileum met een reeks aan activiteiten het hele jaar door; een feestje mag daar natuurlijk niet aan ontbreken!
Alle collega's werden uitgenodigd met 'De Zoete Countdown' om iedereen alvast warm te draaien voor de viering.
Het jubileum draait niet alleen om het aantal jaren dat voorbij is gegaan. Het is een moment om stil te staan en te zien hoe het bedrijf in die tijd is gegroeid. Schrijf de hoogte- en dieptepunten op, de grootste hindernissen en de overwinningen. Wat betekent dit voor jouw bedrijf? Daar is een mooi verhaal van te schrijven, wat veel interessanter is dan het getal! Samen met AAG reikten we een jubileum magazine uit; hierin werden verhalen verteld uit alle generaties van AAG. En een blik geworpen op de toekomst. Dit versterkt de band tussen jouw medewerkers, iets waar iedereen, inclusief je klanten, profijt van heeft.
Deze kunstige collage shined op de cover van het magazine en is gevuld met relikwieën uit het verleden, heden en toekomst van AAG. De stijl is modern, feestelijk en retro tegelijk.
Het jubileum is niet zomaar een mijlpaal, het is een kans om vooruit te kijken, te reflecteren, te vieren en te inspireren. Creëer momenten die passen bij jouw merkwaarden, ambities en bedrijfscultuur. Geef je jubileum een persoonlijke touch en versterk je merk. Dat is pas iets om te vieren!
Wij geloven dat een strakke briefing zorgt voor betere resultaten en een fijne start van onze samenwerking. Laat je email adres achter en ontvang ons gratis briefingsdocument.