Tanis

Compleet knettergek van snoepjes.

Familiebedrijf Tanis opereert in de eredivisie van de confectionery. Met hun machines maken grote A-merken hun snoepwaar. In elke gewenste smaak, vorm, textuur of kleur. Snoep dat de verbeelding van de doelgroep prikkelt maar ook zakelijk zorgt voor klinkende cijfers.

We gingen op zoek naar de sweet spot.

Op zoek naar wat Tanis doet bewegen.

We gaan graag de diepte in.

Niemand neemt snoep zo serieus.

De zoektocht naar een scherpe propositie leverde een schitterende spagaat op. Enerzijds draait de hele business om kinderlijke smaken, vormen en geuren. Anderzijds heeft snoepgoed een zakelijke technische kant. Tanis is de partij die over alles nadenkt. Van mondgevoel tot break even point. Dit alles komt samen in het innovation center, waar klanten uit de hele wereld naartoe komen om baanbrekend snoepgoed te ontwikkelen. 

Crazy about candy production.

Een zakelijk merk in een zoete markt. Kauwend op verschillende gums en jellys gingen we op zoek naar de sweet spot: wat maakt Tanis uniek en hoe laten we dat zien? Aan de bestaande merkidentiteit hebben we een draai gegeven die Tanis professioneler maakt en tegelijkertijd de zoetste fantasie prikkelt. De merkidentiteit mondt uit in een brand story die precies vertelt hoe gek Tanis is op alle facetten van snoepproductie. 

Een nieuw merk op alle touchpoints.

De herontwikkelde merkidentiteit werd meteen in de praktijk gebracht. Een dynamische website laat zien wat Tanis in huis heeft. Centraal in de beeldtaal staat een razendsnel transformerende gel die constant verandert van vorm, kleur en textuur: de metafoor wat Tanis zoal mogelijk kan maken voor snoepproducenten. Het merkverhaal wordt ondersteund op alle mogelijke dragers. Van bussen en vlaggen tot video content en social kanalen. De wereld zal weten hoe ver Tanis gaat om snoepwaren tot leven te brengen.

Voor een vliegende start.

Wij geloven dat een strakke briefing zorgt voor betere resultaten en een fijne start van onze samenwerking. Laat je email adres achter en ontvang ons gratis briefingsdocument.

Dank je! We hebben je vraag doorgestuurd naar Bas

Sorry, dat ging ff niet zo lekker. Wil je het nog een keer proberen?