YourController en zusterbedrijf YourHR hebben een goed verhaal te vertellen. Wanneer we kennismaken gebeurt dat vooral bij de klant aan tafel. De visuele identiteit en communicatiemiddelen zijn op dat moment nog generiek. Samen scherpen we de merkpropositie aan en vertalen die naar een nieuwe huisstijl, website en social communicatie.
De vreemde ogen van YourController bieden bedrijven en organisaties nieuwe inzichten. Bovendien brengen ervaren adviseurs rijke expertise binnen uit allerlei branches en sectoren. Die andere manier van kijken vormt een belangrijke meerwaarde voor klanten. Ook YourHR, dat werkgeversdiensten verleent, kijkt met die andere blik.
Op het eerste gezicht hebben veel financiële en hr-specialisten hetzelfde te bieden. Allemaal geven klanten adviesrapporten hoe je een bedrijf of personeel moet runnen. Om tot de kern van de dienstverlening te komen, hebben we verschillende sessies met de adviseurs georganiseerd. Wat maakt dit merk nou echt uniek en bijzonder? Behalve een overzicht aan diensten leverde dat ook een werkwijze en een merkbelofte op. Weg van het jargon, op naar een menselijke belofte.
Van YourController mag je een gewogen advies verwachten. Adviseurs die weten waar ze over praten en van daaruit meer zekerheid bieden over de toekomst van je organisatie en van je mensen. Zoals partner Otto Hijnen zegt: “Je krijgt de kwaliteit van een internationaal kantoor met de persoonlijke service en snelheid van een lokale partner.” De inhoud en de uitstraling van de nieuwe website doen recht aan beide kanten van het merkverhaal. Een betrouwbare blik in een fris jasje. Waarbij twee apart opererende bedrijven duidelijk familie zijn van elkaar.
Wij geloven dat een strakke briefing zorgt voor betere resultaten en een fijne start van onze samenwerking. Laat je email adres achter en ontvang ons gratis briefingsdocument.